031-36617743
  • سئو سایت
  • خدمات سئو
      • Back
      • سفارش سئو
      • پشتیبانی سئو
  • آموزش سئو
  • نمونه کار سئو
  • سئوکار
  • قیمت سئو
  • مشاوره سئو
  • آنالیز سایت
  • سئو تضمینی
  • بلاگ
      • Back
      • آموزش سئو
  • درباره ما
  • تماس با ما

خدمات سئو - خدمات سئو و بهینه سازی سایت

سئو تضمینی

سئو تضمینی

توضیحات
دسته: خدمات سئو - خدمات سئو و بهینه سازی سایت
منتشر شده در 07 شهریور 1398
بازدید: 2120

بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی تازه‌کار به دنبال دیده شدن سریع در صفحات نتایج گوگل هستند، به همین دلیل آن‌ها بدون هیچ تحقیق درستی به سراغ شرکت‌هایی با ادعای بهینه‌سازی تضمینی وب‌سایت می‌روند، اما آیا واقعا سئو تضمینی سایت واقعیت دارد؟ پاسخ این پرسش به این بستگی دارد که مشتری چه ضمانتی در SEO بخواهد و به سراغ چه شرکتی برود. در این مطلب از سئو تیم اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار شما قرار خواهیم داد و اینکه چرا نباید فریب این شعارها را بخورید.

سئو تضمینی دقیقا چیست؟

واژه تضمین از دو منظر باید مورد بررسی قرار گیرد:

ضمانتی که مد نظر مشتری است.

ضمانتی که شرکت سئو به مشتری می‌دهد.

گاهی اوقات نگاه صاحبین برندهای تجاری به سئو سایت، استراتژی‌های آن و روند نتیجه‌گیری از آن کاملا اشتباه است. تضمینی که این اشخاص از متخصصین SEO می‌خواهند، این است که آن‌ها وب‌سایتشان را در عرض یک ماه به رتبه یک گوگل برسانند. این موضوع شدنی نیست و اگر کسی ادعای انجام آن را داشته باشد، به طور قطع قصد فریب شما را دارد.

اما تضمینی که شرکت‌های سئو باسابقه و معتبر همچون سئو تیم به مشتری می‌دهند، ضمانتی در قالب یک قرارداد دقیق و مطمئن است. در واقع این شرکت‌ها بر طبق قرارداد تنظیم شده ملزم به انجام اقدامات خاص هستند. از این منظر می‌توان گفت که بله، چنین شرکت‌هایی خدمات بهینه‌سازی وب‌سایت ارائه می‌دهند. با نگاه به جداول تعرفه شرکت seo-team متوجه خواهید شد که این تیم برای رساندن مشتری به نقطه مطلوب کاملا هدف‌گذاری کرده است، بنابراین اگر برای بهینه‌سازی کسب‌وکار اینترنتی خود یک شرکت باسابقه و متخصص را انتخاب کنید، آن‌ها در بازه زمانی استاندارد و طولانی شما را به رتبه‌های برتر گوگل خواهند رساند. این تکنیک‌ها با وجود اینکه صبر زیادی را از جانب مشتری می‌طلبند، اما نتیجه‌ای ماندگار و ثابت به دنبال دارند. 

شرکتی که واقعا SEO تضمین شده ارائه می‌دهد، پیش از عقد قرارداد تمامی جوانب کار را سنجیده و کلمات کلیدی حرفه مشتری، میزان سختی و رقابت در آن‌ها را بررسی می‌کند. همچنین این موسسات رقبای مشتری را نیز آنالیز نموده و استراتژی‌هایی را برای پیشبرد اهداف خود در مدت زمان معقول تدوین می‌نماید.

 سئو تضمینی دقیقا چیست؟

آیا تضمینی برای سئو وجود دارد؟

برای افرادی که به تازگی با مفهوم بهینه‌سازی سایت آشنا شده‌اند، تبلیغات آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ تحت عنوان سئو سایت تضمینی وسوسه‌انگیز است، اما متاسفانه انتخاب چنین آژانس‌هایی، خطرات قابل توجهی را برای کسب‌وکارها به همراه خواهد داشت. در بدترین شرایط، کار کردن با این شرکت‌ها ممکن است منجر به حذف کامل دامنه اینترنتی کسب‌وکار شما از نتایج موتورهای جستجوی گوگل شود، به همین دلیل هرگز نباید فریب این شعارهای توخالی را خورد و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد. در ادامه 4 دلیل غیرواقعی بودن سئو تضمینی را مطرح کرده‌ایم.

  • هشدار گوگل درباره آژانس های دیجیتال مارکتینگ مدعی ارائه خدمات سئو سایت تضمینی

گوگل به کسب‌وکارها نسبت به استفاده از خدمات آژانس‌هایی که مدعی ارائه خدمات سئو صددرصدی هستند، هشدار داده است. این غول موتورهای جستجو در مستندات خود به این موضوع اشاره کرده است که رسیدن به رتبه اول در گوگل تضمینی نیست.

گوگل به کسب‌وکارهای اینترنتی توصیه می‌کند که از موسسات ارائه دهنده برآوردهای واقعی از SEO کمک بگیرند. زیرا صفحات نتایج این موتور جستجو پویا هستند و به طور دائم تغییر می‌کنند، بنابراین استفاده از شرکت‌های متخصص SEO، تنها می‌تواند شانس موفقیت برند تجاری را افزایش داده و آن‌ها ضمانتی برای کسب رتبه اول گوگل نیستند.

  • عدم کنترل رتبه بندی موتورهای جستجو توسط آژانس های دیجیتال مارکتینگ

شرکت‌های بهینه‌سازی سایت نمی‌توانند رتبه‌بندی موتورهای جستجو را کنترل کنند، چرا که هیچ کس به طور دقیق از نحوه عملکرد الگوریتم های گوگل مطلع نیست. با وجود اینکه گوگل به طور مرتب مستندانی را برای SEO ارائه می‌دهد، اما هیچ راهی برای اطلاع دقیق آن‌ها وجود ندارد. در این شرایط، چگونه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می‌تواند مدعی رتبه‌بندی صددرصدی SEO باشد؟ این در حالی است که به علت خصوصیات جستجوی محلی، احتمال متفاوت بودن نتایج گوگل در هر منطقه وجود دارد.

  • وجود عوامل خارجی موثر بر رتبه سایت

عوامل خارج از کنترل صاحبین کسب‌وکار و آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ می‌توانند بر استراتژی‌های SEO تاثیر بگذارند، برای مثال فعالیت‌های بهینه‌سازی صورت گرفته از سوی رقبا می‌تواند هزینه‌های SEO سایت شما را افزایش دهد، بنابراین شرکت‌های فعال در این زمینه قادر به کنترل کامل پروسه بهینه‌سازی سایت نیستند و شعار ضمانت سئو صفحه اول، دروغی بیش نیست.

  • ضرورت استفاده از تکنیک های کلاه سیاه برای دستیابی به سئو سایت تضمینی

بسیاری از آژانس‌هایی که سئو تضمینی ارائه می‌دهند، برای ارتقاء رتبه سایت مشتریان از تکنیک‌های کلاه سیاه استفاده می‌کنند. امروزه گوگل و سایر موتورهای جستجو این استراتژی‌های غیراخلاقی را تشخیص داده و شما را جریمه می‌نمایند. بنابراین همیشه مراقب شرکت‌هایی باشید که استراتژی‌های تضمین شده برای بهینه‌سازی سایت را تنها در چند هفته ارائه می‌دهند. به یاد داشته باشید که SEO پروسه‌ای زمانبر است.

آیا تضمینی برای سئو وجود دارد؟

مزایا و معایب سئو تضمینی چیست؟

به کارگیری صحیح اصول و قواعد بهینه‌سازی موتور جستجوگر می‌تواند ترافیک و رتبه وب‌سایت شما را افزایش دهد. SEO فرایندی پیچیده و زمانبر است و شما نمی‌توانید در مدت زمان کوتاهی به رتبه بالایی برسید. از آنجایی که فاکتورهای مختلفی روی رتبه‌بندی موتورهای جستجو تاثیر دارند، بنابراین استفاده از سئو سایت تضمینی می‌تواند کمک‌کننده باشد. البته این مهم زمانی محقق می‌شود که سئو توسط یک تیم حرفه‌ای و کاربلد انجام گیرد. یک آژانس دیجیتال مارکتینگ معتبر با گذشت زمان، کاری می‌کند که بتواند کیفیت و اعتماد برندهای تجاری را جلب کند. این اعتمادسازی از طریق تولید محتوای یونیک، باکیفیت و مورد اعتماد موتورهای جستجو پایه‌گذاری می‌شود. از جمله مزایای استفاده از خدمات سئو سایت تضمینی آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ معتبر همچون seo-team عبارتند از:

  • افزایش ترافیک سایت و تعداد بازدیدکنندگان.
  • برندسازی.
  • افزایش مشتری و میزان فروش.
  • رونق دادن به کسب‌وکار.

اما در صورتی که آژانس دیجیتال مارکتینگ در هنگام بهینه‌سازی وب‌سایت شما استراتژی‌های اشتباه را به کار ببرد، می‌تواند به کسب‌وکارتان آسیب برساند، برای مثال ممکن است که گوگل دامنه شما را جریمه کرده و برای بازگرداندن اعتبار خود به زمان و هزینه زیادی نیاز خواهید داشت. همچنین در این شرایط، مشتریان جدید بالقوه را از دست خواهید داد، لذا مراقبت شرکت‌هایی باشید که ضمانت‌های SEO ارائه داده و به دنبال پایبند کردن مشتری در یک قرارداد بلند مدت هستند.

 

خدمات سئو تضمینی

سئو تضمینی سایت

سئو تضمینی وب سایت

سفارش سئو

توضیحات
دسته: خدمات سئو - خدمات سئو و بهینه سازی سایت
منتشر شده در 07 شهریور 1398
بازدید: 1942

سفارش سئو

سفارش سئو وردپرس

 سفارش بهینه سازی سایت

مشاوره سئو

توضیحات
دسته: خدمات سئو - خدمات سئو و بهینه سازی سایت
منتشر شده در 26 شهریور 1397
بازدید: 1871

مشاوره سئو از خدمات ارائه شده در سایت سئو تیم است. علاوه بر پکیج های اجرای سئو در این سایت، مشاوره سئودر جهت بهبود رتبه سایت شما انجام خواهد پذیرفت. در این مشاوره ، وضعیت سایت شما آنالیز می گردد و و با استفاده از ابزارهای آنالیز سایت، روش هایی برای سئو به شما پیشنهاد خواهد شد. با بهره گیری از سئو ، شما می توانید به جایگاه واقعی که استحقاق آن را دارید برسید. سئو از جدیدترین و قدرتمندترین روش های دیجیتال مارکتینگ برای بهبود رتبه سایت است. این روش ها می تواند تکنیکال و با تغییر در کدنویسی سایت صورت پذیرد یا سئو با روش های تکنیکی و تولید محتوا انجام گیرد.

مشاوره سئو و بهینه سازی

مشاوره سئو و بهینه سازی، با آنالیز سایت از نظر رتبه فعلی سایت، کلمات کلیدی، ویژگی های مثبت و منفی موجود آغاز می گردد.باید جلسات متعددی برای مشخص شدن نیازمندی ها و کمبودهای سایت و تحلیل رقبا برگزارگردد. از مزایای استفاده از مشاوره سئو و بهینه سازی سایت این است که ضمن ذخیره نمودن زمان ، امکان انجام همزمان فعالیت های اصلی سایت ، با استفاده از تکنیک ها و استراتژی های سئو ممکن می گردد. برای انتخاب مشاوره سئو و بهینه سازی، نمونه کارهای مشاور را بررسی کنید و میزان تجربه هر مشاور سئو در زمینه کاری خود را به دقت مورد توجه قرار دهید. تجربه نشان داده ، معمولا مشاورین سئو موفق در هر حوزه، در سایت متعدد با کلمات کلیدی مشابه موفق خواهند بود.

هزینه مشاوره سئو

هزینه مشاوره سئو بر اساس تعداد کلمات کلیدی ، تعداد صفحات هدف، وضعیت رقبا در کلمات کلیدی مشابه، مدت زمان ایجاد سایت، نوع طراحی سایت و میزان واکنش گرا بودن آن محاسبه خواهد شد. هزینه مشاوره سئو در همه وضعیت های سایت یکسان نیست و بر خلاف انتظار عموم، هرچه سایت شما رتبه بهتری داشته باشد، هزینه مشاوره به دلیل تخصصی تر شدن موضوع بیشتر خواهد شد. بسته به تعدا گزارش های ماهیانه مورد انتظار ، هزینه مشاوره متغیر خواهد بود و با درخواست گزارش های هفتگی، هزینه مشاوره سئو افزایش می یابد. مطمئنا هزینه سئو از هزینه تبلیغات گسترده کمتر است و در صورت سئو اصولی، تاثیر طولانی تری خواهد داشت.

هزینه مشاوره سئو

تعرفه مشاوره سئو

تعرفه مشاوره سئو در سایت سئو تیم وجود دارد. این تعرفه کارشناسی شده و بر حسب میزان ساعت و نفری که برای سئو سایت نیاز است محاسبه می گردد. نمونه های شرکت های موفق نشان داده است که تعرفه مشاوره سئو یک هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری بلند مدت در جهت رشد سایت خواهد بود. محتوای مفید و مناسب، اگر نتواند که برای کاربرسایت در دسترس باشد، عملا اطلاعات سوخته محسوب می گردد. در بین سئوکاران معروف است که صفحات سوم به بعد نتایج گوگل مانند قبرستانی از سایت های از دست رفته است که اگر برای سئوی آنها تلاش نشود، هر روز غیر قابل دسترس تر خواهند شد.

مشاوره آنلاین سئو

مشاوره آنلاین سئو در زمان هایی که شما به شرکت های معتبر سئو دسترسی ندارید یک گزینه بسیار منطقی است. قبل از درخواست سئو و بستن هرگونه عقد قرارداد سئو لازم است که هر کسب وکار ، در موارد زیر به نتیجه رسیده باشد و بر این اساس سفارش سئو دهد. موضوعاتی مانند:

آیا از وضعیت سایت شرکت خود به صورت کامل مطلع هستید؟

کدام یک از روش های سئو را استفاده کرده اید و نتیجه بهتری برای شما به دنبال داشته است؟

اولویت شما سئوی سایت قبلی است یا در صورت نیاز، حاضر به طراحی دوباره سایت خود بر اساس اصول سئو خواهید بود؟

مشاوره رایگان سئو سایت

مشاوره رایگان سئو سایت دربعضی از سایت های اینترنتی انجام می پذیرد ولی دقت کنید که این افراد تخصص و مهارت لازم را داشته باشند و باعث جریمه شدن یا سوء استفاده از دامنه و هاست شما نشود. چه بسا که افراد به صورت رایگان سئو سایت شما را بر عهده بگیرند و لینک ها ومطالب غیر مرتبط را در دامنه و سایت شما بارگزاری نمایند که در ادامه کار برای شما ایجاد مشکل کند و حتی مجبور به پاک کردن سایت خود به صورت کامل شوید. سایت هایی که مشاوره رایگان سئو سایت در مدت زمان کوتاه را ارائه می دهند باید تضمین کنند که این کار را تضمینی انجام داده و تبعات این کار را برعهده می گیرند. به طور کلی هزینه سئو و مشاوره سئو، یک هزینه اضافی نیست که ریسک استفاده از روش های نامطمئن را بپذیریم، بلکه با صرف هزینه های مشخص و محدود، در درازمدت می توانیم سایت خود را استاندارد نموده و محبوب تر نماییم.

مشاوره رایگان سئو سایت

خدمات مشاوره سئو

خدمات مشاوره سئو هر شرکتی متمایز است. بهتر است مشاوره سئو در زمینه طراحی وب سایت و قالب نویسی سایت نیز تخصص داشته و در صورت نیاز تغییرات مورد نظر را اعمال نماید. نکته مورد توجه در سئو سایت این است که تضمین 100 درصدی برای دست پیدا کردن به یک رتبه خاص در زمان دقیق وجود ندارد. اصولا مشاوران سئو تکنیک ها و روش های استاندارد بهبود رتبه سایت را آموزش داده و به کار می گیرند. بسته به الگوریتم های گوگل در زمان های مختلف و میزان پیشرفت رقبا در هر دوره ای، زمان و کیفیت سئو مختلف خواهد بود و عملکرد یکسان، نتایج مختلفی را در پی خواهد داشت.

مشاوره سئو حرفه ای

مشاوره سئو حرفه ای می تواند بر تاثیرگذاری و رشد سایت ما تاثیری دوچندان بگذراد. یک مشاوره سئو حرفه ای می تواند تمایز و برتری کلمات کلیدی را تشخیص دهد و با بهره گیری از ابزارهای به روز و تکنیک های جدید سئو، می تواند رتبه سایت را در بهترین زمان ممکن بهبود دهد. اگر با دنیای سئو آشنایی داشته باشید مطلع هستید که روش های زیادی برای سئو وجود دارد که چیزی که متخصصین سئو را متمایز می نماید تفاوت در تشخیص زمان استفاده از تکنیک های مختلف است؛ زیرا بعضی از روش های سئو در وضعیت های مختلف کارساز نبوده و ما عملا زمان را از دست خواهیم داد.

مشاور سئو چیست

اگر به صورت جمع بندی بخواهیم بیان کنیم که مشاور سئو چیست و چه کاربردی دارد می توانیم بگوییم که مشاوره سئو، مجموعه مشاوره وآنالیز متخصصین سئو در جهت بهبود رتبه سایت است. این مشاوره بر اساس آنالیز سایت ما و بررسی فاکتورهای مهم از لحاظ تکنیکی و تدوین و پیشنهاد استراتژی های مختلف سئو است. ممکن است بعد از مشاوره سئو، صاحب سایت تمایل داشته باشد که اجرای سئو را خود به عهده بگیرد که ضمن برگزاری جلسات مشاوره، امکان آموزش سئو نیز در سئو تیم محیا شده است. برای کسب ازلاعات بیشتر در مورد مشاوره سئو در گروه سئو تیم با شماره های 031-36617743 تماس حاصل فرمایید.

بررسی سئو سایت

بررسی سئو سایت

توضیحات
دسته: خدمات سئو - خدمات سئو و بهینه سازی سایت
منتشر شده در 26 شهریور 1397
بازدید: 1804

آنالیز سئو سایت (SEO Analysis) همیشه مسئله‌ای چالش‌ برانگیز برای صاحبین کسب‌وکارهای اینترنتی بوده است. این افراد برای اینکه بتوانند SEO موفقی داشته باشند، دائما به دنبال روش‌هایی اصولی و مناسب برای بررسی سایت خود هستند. در واقع بررسی SEO یک کسب‌وکار اینترنتی به تمام اقداماتی اشاره دارد که با انجام آن‌ها می‌توان رتبه‌بندی سایت را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) افزایش داد. در این مقاله با این مفهوم بیشتر آشنا شده و سپس نحوه انجام آن و بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل سایت را به شما معرفی می‌کنیم. 

آنالیز سئو یعنی چه؟

بررسی سئو به معنای تجزیه و تحلیل جامع و کامل یک وب‌سایت است. برای این منظور چک می‌شود که تا به حال چه تکنیک‌های SEO در سایت پیاده‌سازی شده و چه اقداماتی را می‌توان برای کمک به بهبود آن انجام داد. به عبارت دیگر SEO Analysis یعنی بررسی محتوا، کدهای برنامه‌نویسی، ساختار و اعتبار دامنه.

با کمک تجزیه و تحلیل SEO متوجه خواهید شد که استراتژی‌های بهینه‌سازی وب‌سایت تا چه اندازه خوب پیاده‌سازی شده‌اند. البته این مورد تنها مزیت این علم نیست و چنین تحلیلی به شما نشان خواهد داد که کجا برای کسب‌وکار اینترنتی خود ترافیک ایجاد کرده و چگونه استراتژی‌های خود را اجرا کنید. همچنین با بررسی وضعیت بهینه‌سازی دامنه خود خواهید فهمید که کدام کلمات کلیدی را باید هدف قرار دهید و آیا خطای فنی دارید یا خیر. آشنایی با رقبا و اینکه چگونه می‌توانید تکنیک‌های سئو خارجی را به درستی انجام دهید نیز از مزایای این نوع آنالیز هستند.

آنالیز سئو یعنی چه؟

چرا بررسی سئو سایت برای کسب و کارها مهم است؟

داشتن ترافیک جستجوی زیاد و ارگانیک یکی از قدرتمندترین راهکارهای فروش و بازاریابی در دنیای دیجیتال است. در صورتی که نام دامنه کسب‌وکار اینترنتی شما در جستجوهای مربوطه ( از طریق دسکتاپ یا تلفن همراه) وجود ندارند، به طور قطع مشتریان احتمالی راهی برای پیدا کردن شما نخواهند داشت. تجزیه و تحلیل SEO به شما نشان می‌دهد که آیا کسب‌وکارتان برای مصرف‌کنندگان امروزی قابل مشاهده است؟ همچنین چنین تحلیلی به شما کمک می‌کند که با سرعت بالای تغییرات الگوریتم‌های موتورهای جستجو و فضای رقابتی آنلاین همراه باشید.

SEO Analysis برای کسب‌وکارها مهم است، زیرا افراد می‌توانند تصمیمات استراتژیک خود برای بهبود رتبه کسب‌وکار اینترنتی‌شان در صفحات نتایج موتورهای جستجو را بر اساس نتایج به دست آمده از این تحلیل‌ها بگیرند. نتایج این بررسی‌ها به صاحبین کسب‌وکارها روش تولید محتوا، بهینه‌سازی موارد فنی و در نتیجه بهتر شدن تجربه کاربری سایت را نشان می‌دهد. در واقع یک شرکت برای کسب رتبه بالاتر در موتورهای جستجو، افزایش ورودی و دستیابی به اهدافش باید یک آنالیز سئو را روی سایت خود و رقبایش انجام دهد. تحلیل بهینه‌سازی وب‌سایت یک استراتژی موثر است که در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند.

در هنگام تجزیه و تحلیل SEO باید ضعیف‌ترین صفحات سایت را شناسایی کرده و سئو داخلی، خارجی و عوامل فنی آن‌ها را بهبود ببخشید. همچنین با چنین آنالیزی می‌توانید اطلاعاتی را به دست آورید که برای بهبود محتوای موجود در وب‌سایت خود و کسب رتبه‌های برتر گوگل به آن‌ها نیاز دارید.

چرا بررسی سئو سایت برای کسب و کارها مهم است؟

در هنگام بررسی سئو سایت چه اقداماتی باید انجام داد؟

برای اینکه بتوانید تحلیل درستی از سئو سایت خود داشته باشید، باید اقدامات خاصی را انجام دهید. در این بخش برخی از مهمترین اقدامات در این زمینه مطرح شده‌اند.

  • تجزیه و تحلیل وضعیت ایندکس و قابل دسترس بودن سایت در گوگل

اولین گام برای آنالیز سئو یک بیزینس آنلاین، بررسی قابل دسترس بودن آن در گوگل است. باید بدانید که چند صفحه از کسب‌وکار اینترنتی شما در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل در مقایسه با تعداد پست‌های منتشر شده در سایتتان ایندکس می‌شوند. به یاد داشته باشید که گوگل همیشه همه صفحات شما را ایندکس نمی‌کند، بنابراین پیش از شروع SEO Analysis وضعیت ایندکس بیزینس آنلاین خود را بررسی نمایید.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای بررسی ایندکس دامنه در گوگل تایپ کردن دستور site:example.com در موتور جستجو است. در نهایت لیستی از تمام صفحات وب‌سایت خود را که در حال حاضر در نتایج گوگل ایندکس شده‌اند، مشاهده خواهید کرد.

در هنگام بررسی سئو سایت چه اقداماتی باید انجام داد؟

  • آنالیز ترافیک سایت

یکی دیگر از مواردی که در هنگام بررسی سئو باید بررسی کنید، کانال‌های ورودی کاربران به سایت است. برای این منظور باید ترافیک طبیعی موتورهای جستجو، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و غیره را آنالیز کنید. از آنجایی که بهترین بازدیدکنندگان از راه منابع ارگانیک وارد سایت می‌شوند، در حالت نرمال باید بیشتر ترافیک سایت خود را از طریق این منابع جذب نمایید. این در حالی است که جذب مداوم ترافیک از منابع ارگانیک موجب ورود کاربران جدید به وب‌سایت خواهد شد. این موضوع باعث بهبود رتبه‌بندی بیزینس آنلاین در موتورهای جستجو می‌شود، بنابراین اگر در هنگام تجزیه و تحلیل دامنه خود متوجه شدید که درصد زیادی از ترافیک ورودی شما از منابع طبیعی به دست نمی‌آید، باید استراتژی SEO خود را تغییر دهید.

  • بررسی محتوا

آنالیز محتوا موضوع مهمی در بهینه‌سازی وب‌سایت است و از چند زاویه به این موضوع پرداخته می‌شود. برای مثال باید بررسی کنید که آیا محتوای شما سئو شده است؟ در این زمینه موارد زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارند:

  1. برآورده ساختن نیاز کاربر از جستجو.
  2. استفاده از کلمات کلیدی اصلی و فرعی صحیح.
  3. پاسخ به سوالات درست.
  4. پوشش تمامی موضوعات مرتبط.
  5. اطمینان از خوانایی نوشته.
  6. تولید محتوایی با طول مناسب.

اگر شما در بیزینس آنلاین خود تعداد زیادی محتوا دارید، بررسی این مقالات برای شروع آنالیز سئو عالی است. با به‌روزرسانی محتواهای قدیمی 3 مزیت مهم را به دست خواهید آورد:

  1. به گوگل نشان می‌دهید که همیشه در حال آپدیت و ارائه محتوای جدید هستید. این امر موجب افزایش اطمینان موتورهای جستجو و کاربران می‌شود.
  2. با آپدیت مقاله‌های قبلی اشکالات آن‌ها را برطرف کرده و مطالب صحیح را به کاربران نشان می‌دهید.
  3. می‌توانید مطالبی را که زیاد جستجو می‌شوند، به محتوای خود اضافه کرده و میزان ترافیک ورودی صفحات را افزایش دهید.
  • تحقیق کلمات کلیدی

با تحقیق کلمات کلیدی می‌توانید عبارات جستجوی جدیدی را بیابید که افراد در بازار هدف شما سرچ کرده، اما سایت شما هنوز برای این کلمات رتبه‌ای در گوگل ندارند. این موضوع یکی از جنبه‌های مهم هر استراتژی سئو و محتوا است. فهمیدن اینکه رقبا از چه عبارت‌هایی ترافیک دریافت می‌کنند، مهم است.

استراتژی محتوا تا حد زیادی استراتژی کلمه کلیدی سایت را نیز مشخص می‌سازد. زیرا در کنار اینکه متوجه خواهید شد که باید برای چه موضوعاتی رتبه بگیرید، کلمات و عبارات کلیدی را نیز می‌شناسید. با این وجود باید در بحث تحلیل سئو عمیق‌تر شده و کلماتی را پیدا کنید که در حال حاضر برای آن‌ها رتبه دارید. ابزارهای سئو به شما نشان خواهند داد که برای چه کلماتی رتبه خوبی دارید و چه کلماتی نیاز به بهبود دارند. یکی از بهترین ابزارها در این زمینه گوگل سرچ کنسول است.

برای اینکه اعتبار بیزینس آنلاین خود را بالا ببرید، باید موضوعات مرتبط با حوزه کاری خود را به خوبی پوشش داده و محتواهایی باکیفیت ایجاد کنید. همچنین باید محتواهای رقبا را نیز بررسی کرده و به کمک تحقیق کلمات کلیدی، موضوعات پر سرچ و مرتبط با حوزه کاری خود را بیابید.

  • آنالیز سئو داخلی

سئو داخلی یا On-page SEO شامل اقداماتی می‌شود که باید درون سایت پیاده‌سازی کنید:

  1. هر صفحه باید حداقل و حداکثر برای یک کلمه کلیدی بهینه شده باشد. کلمه کلیدی باید در عنوان، توضیحات متا، هدینگ‌های صفحه و در داخل متن ظاهر شود.
  2. صفحات نباید بدون لینک داخلی باشند.
  3. عنوان اصلی و عناوین فرعی باید سئو فرندلی باشند. در هر صفحه به یک تگ H1 نیاز دارید که موضوع کلی صفحه را پوشش می‌دهد. از هدرهای دیگر برای سازماندهی محتوا استفاده می‌شود.
  4. تصاویر باید متن جایگزین یا ALT داشته باشند.

در هنگام بررسی سئو سایت چه اقداماتی باید انجام داد؟

  • آنالیز سئو خارجی

لینک دادن یک سایت مرتبط و با اعتبار بالا به یکی از صفحات دامنه شما عاملی موثر در موفقیت سئو است. با تجزیه و تحلیل سئو خارجی (off-page SEO) متوجه خواهید شد که:

  1. آیا لینک مضر وجود دارد؟
  2. چه زمانی و چرا دیگران به محتوای شما لینک می‌دهند؟
  3. شناسایی فرصت‌های لینک سازی.

می‌توانید از ابزار Ahrefs Site Explorer برای یافتن بک‌لینک‌های خود استفاده کنید. همچنین این ابزار لیستی از بک‌لینک‌های از دسته رفته‌تان را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از این اطلاعات می‌توانید گاهی اوقات پیوند را بازیابی نمایید.

در استراتژی ساخت لینک بسیار مهم است که لینک‌ها تا حد امکان طبیعی باشند. انکرتکست در این زمینه نقش مهمی دارد. صفحات برتر، لینک‌های برتر و انکرتکست‌های خود را بررسی کرده و ببینید که آیا باید تنوع بیشتری داشته باشند یا خیر. علاوه بر این، مدل‌های مختلف انکرتکست را نیز در نظر داشته باشید:

  1. انکرهای برنددار ( برای مثال طراحی سایت در سئو تیم).
  2. انکرهای عمومی ( برای مثال اینجا، بیشتر بیاموزید).
  3. انکرتکست عریان یا Naked link ( مانند seo-team.ir).

به یاد داشته باشید که هر چقدر یک بک‌لینک مرتبط‌تر به حوزه کاری شما باشد، ارزش بیشتری از آن دریافت خواهید کرد. اعتبار و ترافیک نیز روی قدرت بک‌لینک تاثیر می‌گذارد.

  • آنالیز سئو تکنیکال

در صورتی که ساختار فنی سایت شما مشکلات زیادی داشته باشد، گوگل به سرعت محتوای شما را از اولویت ایندکس و رتبه‌بندی خارج می‌کند. در هنگام Technical SEO Analysis باید موارد زیر را بررسی نمایید:

  1. لینک‌های شکسته.
  2. سرعت پایین.
  3. نداشتن پروتکل HTTPS.
  4. وجود ریدایرکت‌های تودرتو.
  5. وجود تعداد زیادی صفحه 404.
  6. ریسپانسیو نبودن صفحات.
  7. آپلود تصاویری با حجم بالا.
  • آنالیز سئو سایت با بهترین ابزارها

برای بررسی دامنه می‌توان از بهترین ابزارهای سئو بهره برد. در ادامه برخی از محبوب‌ترین این ابزارها را معرفی کرده‌ایم:

ابزارهای خارجی تجزیه و تحلیل SEO:

  1. Seositecheckup.com.
  2. Seoptimer.com.
  3. Seobility.net.
  4. Woorank.com.
  5. Sitechecker.pro.
  6. Seotesteronline.com.

ابزارهای ایرانی تجزیه و تحلیل SEO:

  1. Analytics.upseo.ir.
  2. Checkup.tools.
  3. Maxeo.io.

این ابزارها به صورت آنلاین وضعیت کسب‌وکار اینترنتی شما را تشریح می‌کنند.

بررسی کلی سئو سایت

اسکن سئو سایت

تحلیل و آنالیز سایت

بررسی سئو صفحه

آنالیز سایت توسط گوگل

بررسی رتبه سایت

بررسی کیفیت سایت

بررسی مشکلات سئو سایت

گزارش سئو سایت

مقایسه سئو سایت

قیمت سئو

توضیحات
دسته: خدمات سئو - خدمات سئو و بهینه سازی سایت
منتشر شده در 26 شهریور 1397
بازدید: 3912

قیمت سئو  یکی از موضوعات مهم در زمان سفارش سئو است. با توجه به فراگیر شدن سئو و آشنایی صاحبان کسب وکار با ضرورت و اهمیت آن اغلب به دنبال سئو هستند و معمولا اولین سوالی که ذهن این افراد را درگیر می کند این است که قیمت سئو چقدر است؟ برای قیمت سئو نمی توان عدد دقیقی تعیین کرد و به موارد زیادی بستگی دارد اما نکته ای که حتما باید به آن توجه شود این است که قیمت سئو و هزینه ای که برای آن پرداخت می کنید اگر هدفمند و اصولی انجام شود، قطعا با گذشت زمان و گرفتن نتیجه، بازخواهد گشت و سود بسیاری را به همراه خواهد داشت . بنابراین درنگ نکنید و اصلا نگران هدر رفتن سرمایه خود نباشید .

تعرفه سئو

تعرفه سئو مقدار ثابتی ندارد و اغلب شرکت ها بر اساس تجربه و تخصص خود مقداری را تعیین می کنند. اگر تصمیم به سئو سایت خود گرفته اید اما هنوز شرکت مورد نظر برای این کار را انتخاب نکرده اید، تنها پایین بودن تعرفه سئو را ملاک انتخاب قرار ندهید و به نمونه کارهای آن ها حتما توجه کنید . حیطه کاری نمونه کارها و میزان سختی آن ها را در نظر بگیرید ببینید کدام یک از شرکت ها دارای نمونه کار حرفه ای تر است و آیا افرادی که سئو خود را به این شرکت ها سپرده اند از نتیجه راضی هستند یا خیر ؟

قیمت سئو سایت

قیمت سئو سایت همین طور که قبلا هم گفته شد به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت.اولین نکته، تعداد کلمات کلیدی انتخاب شده برای بهینه سازی است.
هرچقدر تعداد کلمات کلیدی که انتخاب می کنید بیشتر باشد، قطعا قیمت سئو سایت نیز بیشتر خواهد شد . برای داشتن بیشترین بازدهی و رسیدن به نتیجه و سود مورد نظر سعی کنید هدفمند ترین کلمات کلیدی را انتخاب کنید که با فروش یا استفاده از خدمات سایت شما رابطه مستقیم دارد و از انتخاب کلمات کلیدی زیادی که تنها برای شما بازدید کننده می آورند، جدا خودداری کنید .

یکی دیگر از فاکتور های تأثیر گذار در انتخاب کلمات کلیدی میزان رقابت و سختی آن کلمه است . هرچقدر رقبای قوی تری برای یک کلمه کلیدی وجود داشته باشد قطعا زمان رسیدن به نتیجه و هزینه سئو نیز بیشتر خواهد شد . به حیطه شغلی خود توجه کنید، چه تعداد رقیب در زمینه شغلی شما وجود دارد؟ سابقه آن ها چند سال است و چقدر قوی هستند ؟علاوه بر رقبا، میزان سختی کلمه کلیدی نیز نقش زیادی در تعیین قیمت آن دارد . به طور مثال هزینه سئو کلمه کلیدی دو سیلابی فروش لپ تاپ قطعا از کلمه کلیدی سه سیلابی فروش لپ تاپ در اصفهان بیشتر است .

هزینه سئو سایت

هزینه سئو سایت شما را همانطور که اشاره شد می توان بر اساس جایگاه فعلی شما و رقبا تعیین نمود.اگر قبلا سایت خود را طراحی کرده اید و تازه تصمیم به سئو آن گرفته اید تا زمانی که کارشناسان سئو، سایت شما را به خوبی تحلیل نکنند و جایگاه فعلی کلمات کلیدی را نسنجند، نمی توانند قیمت دقیقی به شما دهند. اگر قبلا مدتی خودتان بر روی سایت کار کرده اید و در آن مقاله انتشار داده اید ممکن است بدون این که خودتان متوجه شده باشید بعضی از کلمات جایگاهی در صفحات گوگل به دست آورده باشند که در این صورت قطعا هزینه سئو سایت پایین تر خواهد بود .
از دیگر عوامل تأثیر گذار در قیمت سئو سایت آموزش، مشاوره و پشتیبانی است . اگر تصمیم دارید پس از اتمام قرار داد خودتان به تنهایی بتوانید از پس امور سئو سایت بر بیایید و آن را ادامه دهید، به طور مثال دایره کلمات کلیدی خود را گسترش دهید. قطعا برای مدت زمان مشخصی نیاز به آموزش و پشتیبانی دارید . آموزش و پشتیبانی نیز برای خود هزینه مجزا دارد که در شرکت های مختلف فرق دارد .

قیمت سئو

هزینه انجام سئو

هزینه انجام سئو با قیمت پایین، عنوان وسوسه کننده ای است که شاید شما هم در تبلیغات شرکت های زیادی آن را دیده باشید، در صورتی که به شما تعهد می دهند در مدت زمان خیلی کوتاه شما را به نتیجه برسانند . اصول و مدت زمان ماندگاری سئو نیز یکی از عوامل تأثیر گذار در تعیین هزینه سئو سایت است . بسیاری از شرکت ها ممکن است از تکنیک های سئو کلاه سیاه استفاده کنند و در مدت زمان خیلی کوتاه شما را به نتیجه برسانند اما این نتیجه قطعا موقتی خواهد بود.شما هم در ماه های اول از نتیجه راضی هستید غافل از این که گوگل پی در پی الگوریتم های خود را هوشمند می کند بنابراین متوجه اصولی نبودن سئو سایت شما خواهد شد و سایت شما را جریمه خواهد کرد . 
اغلب شرکت ها ی سئو پکیج های مختلفی دارند که در پکیج ها فعالیت های یکسانی انجام می شود اما تعداد آن فرق دارد .. قطعا هرچه تعداد فعالیت ها بیشتر شود هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود . در ادامه تفاوت پکیج ها را به طور خلاصه برای شما شرح خواهیم داد :
• تعداد محتوای انتشار داده شده
• تعداد بک لینک ساخته شده
• تعداد وبلاگ ساخته شده 
• میزان فعالیت در شبکه های اجتماعی 
• تعداد ریپورتاژ منتشر شده

لیست قیمت سئو

اغلب شرکت ها ی سئو پکیج های مختلفی دارند که در پکیج ها فعالیت های یکسانی انجام می شود اما تعداد آن فرق دارد . قطعا هرچه تعداد فعالیت ها بیشتر شود هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود . در ادامه تفاوت پکیج ها را به طور خلاصه برای شما شرح خواهیم داد :

  • تعداد محتوای انتشار داده شده
  • تعداد بک لینک ساخته شده
  • تعداد وبلاگ ساخته شده
  • میزان فعالیت در شبکه های اجتماعی
  • تعداد ریپورتاژ منتشر شده

به طور مثال لیست خدمات سئو که قیمت بر اساس آن تعیین می شود به شرح زیر است:

استعلام قیمت سئو

استعلام قیمت سئو سایت خود را  می توانیداز شرکت های مختلفی بگیرید.کافی است تماس برقرار کنید و از شرایط قیمت گذاری آن ها اطلاع پیدا کنید . پشتیبان های سایت معمولا پس از شنیدن نام دامنه سایت شما و تعداد کلمه کلیدی مد نظر شما ابتدا آن را آنالیز می کنند سپس قیمت دقیقی خواهند داد . هم چنین اکثر شرکت ها در سایت خود راهنمای کاملی در مورد نحوه قیمت گذاری نوشته اند که با خواندن آن پاسخ بسیاری از سوالات خود را خواهید یافت .

هزینه ماهیانه پشتیبانی سایت

یکی از نکات حائز اهمیت دیگر برای سئو و یا طراحی سایت پشتیبانی آن است . نحوه و سرعت پشتیبانی بسیار حائز اهمیت است و در پیشبرد کارها تأثیر زیادی دارد . اکثر شرکت ها سیستم پشتیبانی شان به صورت تیکت است و شما می توانید درخواست های خود را در قالب تیکت برای آن ها بفرستید .هزینه ای که شرکت ها ماهیانه برای پشتیبانی دریافت می کنند متفاوت است اما در اغلب موارد نباید خیلی زیاد باشد . یک سایت پویا و زنده قطعا نیاز به پشتیبان دارد تا به امور آن رسیدگی کند . اگر سایت فروشگاهی دارید پیشنهاد ما این است که علاوه بر پشتیبانی شرکت حتما تعدادی پشتیبان متخصص و کاربلد استخدام کنید . در صورتی که تمایل به استخدام پشتیبان اختصاصی ندارید می توانید پس از اتمام مدت قرار داد برای پشتیبانی سایت ، آن را تمدید کنید .

استعلام قیمت سئو

هزینه سئو یک سایت

هزینه سئو یک سایت را همان طور که قبلا هم گفته شد نمی توان دقیق تعیین کرد و نسبی است . اگر با اصول سئو و قوانین گوگل به خوبی آشنا هستید می توانید بدون هیچ هزینه ای خودتان به تنهایی آن را انجام دهید البته این کار ریسک بالایی دارد و ممکن است دیر به نتیجه برسید بنابراین توصیه ما به شما این است که سئو سایت خود را حتما به تیمی خبره و متخصص بسپارید . البته برای بالا بردن سرعت بهینه سای سایت و کسب جایگاه در رتبه های اول گوگل ، راه هایی نیز وجود دارد که برای آن ها باید هزینه کنید مانند خرید ریپورتاژ ، استفاده از گوگل ادورز و... اما بدون استفاده از این راه ها هم با تلاش وصبر و گذشت زمان مناسب می توان به نتیجه رسید .

قیمت سئو کلمه ای

یکی از روش های قیمت گذاری برای سئو سایت ، قیمت گذاری بر اساس هر کلمه است . قیمت سئو کلمه ای به این صورت است که شما کلمه ای که قصد دارید با آن در صفحه اول رتبه پیدا کنید را مشخص کرده سپس بر اساس این کلمات قیمت مشخص می شود. برای این که به ارزش سئو کلمه انتخابی پی ببرید و متوجه شوید ارزش پرداخت این هزینه را دارد یا خیر، می توانید از سرویس تبلیغات گوگل (گوگل ادورز) استفاده کنید . هنگامی که ببینید گوگل برای این که در طی یک مدت زمان کوتاه سایت شما را در آن کلمه کلیدی به صفحه اول بیاورد چقدر دریافت می کند و پس از آمدن به صفحه اول ، چقدر بازدهی و افزایش ترافیک سایت خواهد داشت قطعا مجاب به سئو آن کلمه کلیدی و پرداخت هزینه اش خواهید شد .

قیمت پروژه سئو

در روش قیمت گذاری پروژه سئو بر خلاف قیمت سئو ماهیانه یا سئو ساعتی از همان ابتدا قیمت به صورت دقیق مشخص می شود و فرد با خیال راحت از این که آیا می تواند آن را پرداخت کند یا خیر قرار داد می بندد . از ویژگی های دیگر این روش می توان به مشخص بودن مدت زمان آن اشاره کرد به گونه ای که بر خلاف قیمت سئو ساعتی یا ماهیانه شما اطلاع دارید حداکثر تا چه زمانی پروژه به نتیجه خواهد رسید .

تعرفه سئو سایت

تعرفه کاهش تضمینی رتبه الکسا

توضیحات
دسته: خدمات سئو - خدمات سئو و بهینه سازی سایت
منتشر شده در 26 شهریور 1397
بازدید: 1399

تعرفه کاهش تضمینی رتبه الکسا یک مساله تخصصی است که فقط متخصص سئوبر اساس وضعیت سایت شما می تواند تخمین بزند. کاهش تضمینی رتبه الکسا از خدمات ارائه شده در سایت سئو تیم است. رتبه الکسا یکی از معیارهای تعیین کیفیت و مقایسه سایت های مختلف با یکدیگر است. در تعیین رتبه الکسا سه معیار اساسی در نظر گرفته می شود: Time on Site ، Pageviews  ، Upstream Sites
بنابراین هر شرکتی که بتواند این سه معیار را برای سایت شما بهبود دهد، می تواند رتبه الکسای شما را بهتر نماید. در این مطلب از سایت پونه مدیا ضمن بیان این عوامل تاثیرگذار در رتبه الکسا، راه های ممکن برای کاهش تضمینی رتبه الکسای سایت را بیان می کنیم. تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

کاهش رتبه الکسا ایران

تعرفه کاهش رتبه الکسا

تعرفه کاهش رتبه الکسا در همه شرایط یکسان نیست و هر نوع قیمت گذاری برای کاهش رتبه الکسا باید بر اساس وضعیت فعلی سایت شما صورت بگیرد. در نظر داشته باشید که این کاهش رتبه در همه مراحل و با هر کلیدواژه ای یکسان نیست و نمی توان آمار دقیقی از تعداد روزها یا میزان 100 درصد موفقیت صحبت نمود. هر شرکت معتبر سئو به شما تضمین می دهد که با اجرای روش های اصولی می تواند رتبه الکسای شما را در کمترین زمان ممکن بهبود بخشد. به همین دلیل تعرفه کاهش رتبه الکسا را باید بر اساس رتبه فعلی سایت شما، تعداد رقبا و حوزه کاری شما، وضعیت محتوا و لینک سازی سایت شما محاسبه و بیان نمود. معمولا تعرفه کاهش رتبه الکسا بر اساس هدف شما تعیین می گردد. پکیج های موجود در هر سایت ارائه دهنده سئو، بر حسب رتبه های درخواست شده بیان می شود. این رتبه ها بر حسب بازه های رتبه مورد نظر است و هرچه رتبه کمتری را مورد نظر داشته باشید، قیمت بالاتری را باید بپردازید.

کاهش رتبه الکسا ایران

کاهش رتبه الکسا ایران سخت نیست و اگر اصولی انجام شود تا زمان های چند ماهه نیز می توانید رتبه خود را در صفحات نتایج جستجوحفظ نمایید. همانطور که پیش از این اعلام کردیم یکی از معیارهای کاهش رتبه الکسا ایران، میزان ماندگاری کاربر در سایت است. یعنی مدت زمانی که کاربر برای دیدن سایت شما وقت می گذارد. دلیل استفاده از این معیار این است که هرچقدر کاربر وقت بیشتری را برای مطالعه محتوای سایت شما بگذارد سایت شما مرتبط  تر و مفیدتر خواهد بود. زمان استاندارد این معیار 1 دقیقه است و بر اساس این عدد سعی کنید محتوای تولیدی شما حداقل برای نگه داشتن کاربر در این مدت زمان جذاب باشد. پس گول کسانی که با مطالب تکراری سعی در پرکردن سایت را دارند نخورید. فاکتور دیگر تعداد مشاهده و بازدید از صفحات سایت است. این معیار نشان می دهد که چقدر میزان عنوان مطلب شما جذاب بوده است و چقدر موضوع انتخاب شده با نیاز کاربر همخوانی دارد. معیار سوم Upstream Sites و به معنای صفحه ارجاع داده شده است. در این معیار، منبع استناد صفحه ای است که کاربر با آن به سایت شما وارد شده است.هرچه کاربران سایت از منابع متنوع تر وارد شوند نشان دهنده اعتبار بالای سایت شما بوده و عامل مهمی در کاهش رتبه الکسای شما خواهد بود.

قیمت کاهش رتبه الکسا

قیمت کاهش رتبه الکسا

قیمت کاهش رتبه الکسا زیاد نیست و در این صفحه از سایت سئو تیم قابل مشاهده است. اگر هم تمایل دارید با نحوه انجام بهبود رتبه الکسا آشنا شوید، در این مطلب از سئو تیم، دو مورد از روش های موجود برای کاهش رتبه الکسا بیان خواهد شد.
روش های متفاوتی برای الکسا وجود دارد که همگی منطبق بر بهبود فاکتورهای گفته شده انجام می پذیرد. یکی از این روش ها، افزایش میزان گردش در صفحات سایت است که در آن تعیین می کنید که هر صفحه ای از سایت شما بعد از مدت زمان مشخص به صفحه ای دیگر از سایت منتقل شود. یعنی به طور مثال هر زمانی که کاربر به صفحه اخبار شما وارد شد، بعد از گذشت چند دقیقه به صفحه وبلاگ سایت ارجاع داده شود. این روش اگرچه میزان بازدید های صفحه را بالا می برد ولی به دلیل اینکه معمولا کاربران در صفحه دوم، مدت زمان کمی را صرف می کنند، استراتژی را بی فایده می کند. یک روش دیگر، ثبت سایت در موتورهای جستجوی معروف یا منبع ترافیک دلخواه است. این راه حل به این صورت است که وقتی کاربر یک صفحه از سایت شما را انتخاب میکند ابتدا به صفحه ای از گوگل یا هر سایتی که شما تعیین می کنید وارد شده و سپس به مطلب انتخاب شده وارد شود. این کار باعث می شود که منبع ورود به سایت شما، عوض شده و به اسم موتورجستجوی مورد نظرشما ثبت شود.

سوالات متداول

چه اقداماتی در جهت کاهش رتبه الکسا هر سایت صورت می گیرد؟
کارهای مختلفی انجام خواهد شد ولی در همه روش ها این قسمت مشترک است:
1- رتبه الکسا برای سایت مورد نظر تایید شده و افزونه الکسا نصب می گردد و سایت شما به الکسا متصل خواهد شد 2- با استفاده از لینک سازی درست، بازدیدهای سایت شما را بهبود می دهند.
آیا تغییر رتبه الکسا می تواند بر سئوی سایت اثر بگذارد؟
خیر اگر اصولی و درست انجام شود ، تاثیری نمی گذارد. الگوریتم های موتور جستجوی گوگل با روش های رتبه گذاری موتورهای جستجوی دیگر متفاوت بوده و بر سئوی شما تاثیر نخواهد گذاشت
کاهش رتبه الکسا در سایت سئو تیم تضمینی است؟
بله، ما به شما تضمین می کنیم که تا 2 ماه دیگر ، رتبه الکسای سایت شما به هدف معین شده نزدیک خواهد شد.
بهبود و تغییرات رتبه الکسا هر سایت بعد از چند وقت مشخص می گردد؟
حدودا دو ماه. البته این بهبود کم کم بوده و حتی بعد از چند روز تغییرات را خواهید دید ولی نتیجه نهایی بعد از دو ماه قابل رویت خواهد بود.

پشتیبانی سئو

پشتیبانی سئو

توضیحات
دسته: خدمات سئو - خدمات سئو و بهینه سازی سایت
منتشر شده در 26 شهریور 1397
بازدید: 2772

پشتیبانی سئو به اندازه سئوی اولیه مهم است زیرا ممکن است بدون نگه داری و ادامه اقدامات مورد نیاز برای سئو، تمامی زحمت ها و هزینه های صورت گرفته از دست رود.منظور از پشتیبانی سئو این است که سئوکار بتواند به سوالاتی که برای بازدیدکنندگان یک سایت پیش می آید به طور صحیح و کامل پاسخ داده و هر گونه هشدار یا خطری که از طرف ابزارهای هوشمند برای وب سایت وجود دارد، شناسایی کرده  و برطرف کند.
در واقع، هدف اصلی از پشتیبانی سئو این است که ترافیک از طرف موتور های جستجو به یک سایت منتقل شده و آن سایت هر چه بیشتر توسط کاربران مختلف دیده شود و در نهایت، رتبه آن به طور قابل توجهی در گوگل افزایش یابد. پشتیبانی سئو مخصوصا برای همه صاحبان وب سایت های مشهور مزیت هایی را به دنبال دارد که از جمله آنها میتوان به شناخته شدن محصولات و خدمات و تبدیل شدن آن محصول به یک برند جهانی اشاره کرد.  

پشتیبانی سئو سایت 

پشتیبانی سئو سایت می تواند به تحلیل و بررسی بخش های مختلف یک سایت مانند محتوا، ساختار سایت و کدها میتواند به پشتیبانی بهتر سئو پرداخته و در نتیجه بهبود عملکرد و رتبه آن وب سایت کمک شایانی نماید. فعالیت هایی که در راستای پشتیبانی سئو سایت انجام میشود باید در نهایت به، در معرض دید قرار گرفتن یک وب سایت و افزایش کاربران احتمالی آن ختم شود. البته، این نتیجه به نوع و کیفیت خدماتی تخصصی که پشتیبان ارائه می کند نیز وابسته است.

پشتیبانی سئو

 

در صورتی که، پشتیبان برای بهبود سئو سایت مراحل زیر را طی کند، درصد موفقیت او و سایت مورد نظرش به طور چشمگیری افزایش می یابد : 

1. بهینه کردن سئوی داخلی سایت از طریق بهینه سازی محتوا (عکس و فیلم)، تیتر ها و عنوان ها
2. تجزیه و تحلیل مواردی مانند افزایش سرعت، بهینه سازی کدها و بهینه کردن وضعیت نمایش وب سایت که میتوانند بخش فنی سایت را تحت تاثیر قرار دهند.
3. بهبود سئو طبیعی از طریق بهبود و افزایش رتبه سایت ( استفاده از تکنیک بهینه سازی صفحه، بک لینک سازی و بهینه سازی محتوای صفحه تاثیر بسزایی بر بهبود این سئو دارد).
4. استفاده از تکنیک سئوی محلی ( با تکنیک های طبیعی تفاوت دارند) مخصوصا برای کسب و کارهای محلی و کوچک
5. استفاده از تکنیک سئو خارجی مانند بک لینک ها و فعالیت گسترده در انواع شبکه های اجتماعی می تواند سایت مورد نظر را بالاتر از دیگر سایت ها قرار دهد. 

پشتیبان سئو

به طور معمول، پشتیبان های سئو، افراد با تجربه ای هستند که بر طراحی انواع سایت و نحوه بهینه سازی موتور جستجو تسلط دارند. این افراد، مشکلات مرتبط با سئو را از طریق فرستادن ایمیل و یا تماس های تلفنی و در کمترین زمان ممکن حل کرده و به بهبود رتبه وب سایت در گوگل کمک می کنند. بنابراین، پشتیبان های سئو باید چک لیست مخصوص به سایت خود را داشته و در فواصل معین اقداماتی را انجام دهند تا رتبه سایت تنزل نکند.

این اقدامات پشتیبان سئو شامل :

• بهینه کردن سایت

• لینک سازی دقیق و کارآمد برای وب سایت
• تجزیه و تحلیل کردن سایت رقبا و برطرف کردن نواقص احتمالی سایت مورد نظر
• به روز کردن محتوای سایت و نظارت بر کیفیت و کمیت آن در طول یک دوره مشخص

فرایند سئو هر سایت میتواند زمان بر باشد با این حال، پشتیبان سئو باید بداند که سایت مورد نظر به چه نوع پشتیبانی نیاز دارد. پشتیبانی سایت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است زیرا، پیشرفت و ارتقای بسیاری از سایت های مشهور و معروفی که در حال حاضر وجود دارند، به این موضوع وابسته است و هر گونه خلل یا اشتباهی در آن میتواند از مزیت های رقابتی شان بکاهد.

پشتیبانی ماهانه سئو

پشتیبانی ماهانه سئو

همه کسب و کارهای دارای وب سایت معتبر، از پشتیبانی ماهانه سئو برای بهینه کردن رتبه سایت خود بهره می برند تا تعداد بیشتری از مشتریان را به سوی خود جذب کرده و در نتیجه درآمد قابل توجهی کسب کنند. توجه داشته باشید که، بهبود سئوی یک سایت مستلزم صرف وقت و البته هزینه است و از این نظر باید، تیمی را برای این امر استخدام کرد که علاوه بر دانش تخصصی، دانش تجربی نیز داشته و نوع نیاز یک سایت را شناخته و آن را تامین کنند. 
به طور معمول، پشتیبانی ماهانه سئو برای انجام انواع پروژه های بلند مدت و برای سایت هایی که با دیگر سایت ها در مورد برخی کلمات کلیدی رقابت سخت دارند، استفاده می شود. در واقع، این پشتیبانی باید بتواند نیاز کاربر را رفع کند که این کار از طریق انتخاب کلمات کلیدی خاص و تهیه محتوای استاندارد و مناسب و منحصر به فرد امکان پذیر و عملی خواهد بود.باید توجه نمود پشتیبانی ماهانه سئو میتواند مزیت هایی مانند حفظ اعتبار سایت، بهینه سازی و افزایش سرعت سایت، بهبود سرعت رتبه بندی، بروز رسانی پیوسته و مداوم و.... را برای یک وب سایت به همراه داشته باشد.

پشتیبانی سایت و سئو

پشتیبانی سایت و سئو شامل مراحل تنظیم و به روز کردن وب سایت با فاکتورهای جدید و برطرف کردن مشکلاتی است که روزانه برای یک وب سایت بروز می کند. به طور معمول، همه وب سایت ها باید بعد از راه اندازی با توجه به شرایط و امکاناتشان، پشتیبانی شده و نواقص احتمالی آنها برطرف شود تا به بهترین شکل در معرض دید بازدیدکنندگان قرار بگیرند. 
علاوه بر این، این پشتیبانی باید توسط افراد متخصصی انجام شود که با مقوله بهینه سازی وب سایت، کد های برنامه نویسی و تجزیه و تحلیل سایت آشنایی کامل دارند. نتیجه ای که این پشتیبانی برای همه انواع وب سایت ها به دنبال دارد این است که میتوان، بخش های گرافیکی سایت را به سهولت به روز سانی کرد، فایل هایی با حجم بالا را در سایت آپلود نمود، بهترین محتوا را در آن جای داده و آپدیت کرد و اطلاعات موجود در سایت را حفظ نمود.

 

درباره سئو تیم

شرکت سئو تیم با بیش از 15 سال

سابقه کار در زمینه  سئو سایت آماده

ارائه خدمات سئو در سراسر کشور و

برای تمامی کسب و کارها می باشد. 

خدمات سئو تیم

  • سئو سایت
  • خدمات سئو
  • آموزش سئو
  • قیمت سئو

مطالب مهم

  • خانه
  • درباره ما
  • تماس با ما